Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Sotsiaalsetes võrgustikes turundamise eelduseks on e-postitsi loodud head suhted klientidega
Harris Interactive'i värske uuringu järgi jagavad inimesed turundajatega palju parema meelega isiklikku infot e-posti, mitte niivõrd sotsiaalsete võrgustike kaudu.
Vaid 12% täiskasvanutest on nõus andma jagama brändi turundajaga oma Facebooki või Twitteri kasutajanime, et saada vastutasuks brändiga seotud infot või sooduspakkumisi. Samas on 96% nõus saama seda infot oma e-posti aadressile.
See uuringutulemus tundub minevat vastuollu kirjasaajate tavalise nurinaga spämmi üleküllastuse suhtes ja inimeste ilmselge sooviga jagada igat sorti isiklikku infot sotsiaalsetes võrgustikes.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.