• 16.10.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sotsiaalsetes võrgustikes turundamise eelduseks on e-postitsi loodud head suhted klientidega

Harris Interactive'i värske uuringu järgi jagavad inimesed turundajatega palju parema meelega isiklikku infot e-posti, mitte niivõrd sotsiaalsete võrgustike kaudu.
Vaid 12% täiskasvanutest on nõus andma jagama brändi turundajaga oma Facebooki või Twitteri kasutajanime, et saada vastutasuks brändiga seotud infot või sooduspakkumisi. Samas on 96% nõus saama seda infot oma e-posti aadressile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele