15. oktoober 2009
Ainult tellijatele

Sotsiaalsetes võrgustikes turundamise eelduseks on e-postitsi loodud head suhted klientidega

Harris Interactive'i värske uuringu järgi jagavad inimesed turundajatega palju parema meelega isiklikku infot e-posti, mitte niivõrd sotsiaalsete võrgustike kaudu.

Vaid 12% täiskasvanutest on nõus andma jagama brändi turundajaga oma Facebooki või Twitteri kasutajanime, et saada vastutasuks brändiga seotud infot või sooduspakkumisi. Samas on 96% nõus saama seda infot oma e-posti aadressile.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700