• 30.09.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Verd ei asenda miski

Hea uudis on see, et Eestis oli eelmisel aastal peaaegu 34 603 inimest, kes käisid vähemalt korra aastas verd andmas. Halb uudis aga see, et meil on doonoreid ikka veel märksa vähem kui näiteks Põhjamaades. Maailma Tervishoiuorganisatsiooni hinnangul peab turvalise verevaru tagamiseks vereloovutajaid olema vähemalt 4% elanikkonnast, meil jääb see protsent paraku väiksemaks kui 3.
Seetõttu on Eesti Doonorite Selts kolmel viimasel aastal korraldanud suure suvise reklaamikampaania, mille eesmärk on tuua inimesi ka puhkuste ajal verd loovutama. „Kavandasime oma sotsiaalkampaania suvele just seetõttu, et inimesed ise ja nende mõtted on suviti mujal. Seetõttu kahenesid varasematel aastatel suviti verevarud Eestis kohati ohtlikult väikeseks,“ selgitas Doonorite Seltsi juhatuse liige Hannes Rumm. „Teine põhjus kampaania suvele ajastamisel oli see, et ka verekeskustes on juulis puhkuste aeg ning ise nad sel ajal aktiivset turundust ei tee.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele