29 september 2009
Uudised
Ainult tellijale

Verd ei asenda miski

Hea uudis on see, et Eestis oli eelmisel aastal peaaegu 34 603 inimest, kes käisid vähemalt korra aastas verd andmas. Halb uudis aga see, et meil on doonoreid ikka veel märksa vähem kui näiteks Põhjamaades. Maailma Tervishoiuorganisatsiooni hinnangul peab turvalise verevaru tagamiseks vereloovutajaid olema vähemalt 4% elanikkonnast, meil jääb see protsent paraku väiksemaks kui 3.

Seetõttu on Eesti Doonorite Selts kolmel viimasel aastal korraldanud suure suvise reklaamikampaania, mille eesmärk on tuua inimesi ka puhkuste ajal verd loovutama. „Kavandasime oma sotsiaalkampaania suvele just seetõttu, et inimesed ise ja nende mõtted on suviti mujal. Seetõttu kahenesid varasematel aastatel suviti verevarud Eestis kohati ohtlikult väikeseks,“ selgitas Doonorite Seltsi juhatuse liige Hannes Rumm. „Teine põhjus kampaania suvele ajastamisel oli see, et ka verekeskustes on juulis puhkuste aeg ning ise nad sel ajal aktiivset turundust ei tee.“

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700