• 29.09.09, 20:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Marti Laurimaa Reformierakonna valimisreklaamist

Miks? Mõnda aega tagasi vanalinnas jalutades trehvasin kunstigalerii vaateakna ees pensionäri, kes silmitses läbi klaasi noorte kunstnike installatsiooni, mille põhielemendiks keset põrandat lõhki löödud telekas. Eakas inimene oli ilmselgelt hämmeldunud. „Miks nüüd sedasi televiisor siis ära lõhuti?“ sügas taat pead ja seisis veel pikka aega kunsti lahti mõtestades tänaval.
Arusaamatuse pilvekest vanakese ja moodsa kunsti vahel oli väga lõbus vaadelda, kuid kes oleks osanud oodata, et sama asi võib juhtuda ka minu enesega (ma pole veel pensionilegi läinud)! Seisin nimelt Reformierakonna reklaami ees.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele