Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Marti Laurimaa Reformierakonna valimisreklaamist
Miks? Mõnda aega tagasi vanalinnas jalutades trehvasin kunstigalerii vaateakna ees pensionäri, kes silmitses läbi klaasi noorte kunstnike installatsiooni, mille põhielemendiks keset põrandat lõhki löödud telekas. Eakas inimene oli ilmselgelt hämmeldunud. „Miks nüüd sedasi televiisor siis ära lõhuti?“ sügas taat pead ja seisis veel pikka aega kunsti lahti mõtestades tänaval.
Arusaamatuse pilvekest vanakese ja moodsa kunsti vahel oli väga lõbus vaadelda, kuid kes oleks osanud oodata, et sama asi võib juhtuda ka minu enesega (ma pole veel pensionilegi läinud)! Seisin nimelt Reformierakonna reklaami ees.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]