• 21.09.09, 01:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Internetikonkurss 2009 kulla võitis Edicy, kõige rohkem auhindu pälvis Velvet

Eesti Internetikonkurss 2009 võitjad
17. septembril Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonna uues hoones toimunud Eesti Internetiturunduse Aastakongressil Best Internet kuulutati välja Eesti Internetikonkurss 2009 võitjad.

Seotud lood

Uudised
  • 22.09.09, 09:52
Eesti Internetikonkurss 2009
Best Marketing & ADC*Estonia esitlevad:EESTI INTERNETIKONKURSS 2009
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele