• 01.09.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sotsiaalne meedia on muutumas väikeettevõtete jaoks peamiseks turunduskanaliks

Uuringud näitavad, et järgneva 12 kuu jooksul hakkab rohkem kui 4/5 ettevõtetest kasutama sotsiaalset meediat, et oma brände, tooteid ja teenuseid tarbijatele reklaamida. USA uuringufirma Equation Research andmetel kasutab 2/3 turundajatest juba praegu sotsiaalset meediat mingil määral. Ennustuse kohaselt hakkab tuleva aasta jooksul peaaegu iga USA ettevõte sotsiaalset meediat kasutama.
Iseäranis lihtne on valik väikettevõtete jaoks – sa kas hüppad sotsiaalse meedia rongi peale või – jääd teistest maha! Väikeettevõtjad tunnistavad, et Facebook, YouTube, Twitter ja LinkedIn on juba praegu muutunud nende turundustegevuse lahutamatuks osaks.

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele