• 01.09.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasia aasta reklaamijaks valiti Times of India

Tänavu andsid reklaamifestivali Spikes Asia korraldajad esmakordselt välja prestiižika aasta reklaamija auhinna, mis omistati The Times of India Groupile tunnustuseks Lead India kampaania eest. Kampaania veebileht: www.lead.timesofindia.com. Auhinna mõte on tunnustada Aasias esile pürgivaid uuendusmeelseid reklaamijaid, kes kasutavad sihtgruppideni jõudmiseks värskeid ja loovaid viise. 
Lead India kampaania eesmärgiks oli leida üles järgmine põlvkond juhte, kes Indiat edasi hakkavad viima. Vaata Lead India kampaania klippi "Puu":

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele