Ainult tellijatele
31. august 2009
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Aasia aasta reklaamijaks valiti Times of India

Tänavu andsid reklaamifestivali Spikes Asia korraldajad esmakordselt välja prestiižika aasta reklaamija auhinna, mis omistati The Times of India Groupile tunnustuseks Lead India kampaania eest. Kampaania veebileht: www.lead.timesofindia.com. Auhinna mõte on tunnustada Aasias esile pürgivaid uuendusmeelseid reklaamijaid, kes kasutavad sihtgruppideni jõudmiseks värskeid ja loovaid viise. 

Lead India kampaania eesmärgiks oli leida üles järgmine põlvkond juhte, kes Indiat edasi hakkavad viima. Vaata Lead India kampaania klippi "Puu":

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700