• 04.05.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Margus Merima, BMA Estonia nõunik

on õppinud müüki ja turundust Soomes Markkinointi Instituudis ja arhitektuuri Tallinna Kunstiülikoolis. Alates 2001. aastast on Margus juhtinud Baltikumi populaarseima venekeelse telekanali Pervõi Baltiiski Kanali (PBK) Eesti esinduse Baltic Media Alliance (BMA) tööd. Enne BMA-d töötas Margus Sky Medias turundusdirektorina. Eesti Vabariigi algusaegadel tegeles ta koos Toomas Lepa ja Andres Jõesaarega reklaamimüügiga ETV vastavatud kommertsosakonnas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele