• 04.05.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Margus Merima, BMA Estonia nõunik

on õppinud müüki ja turundust Soomes Markkinointi Instituudis ja arhitektuuri Tallinna Kunstiülikoolis. Alates 2001. aastast on Margus juhtinud Baltikumi populaarseima venekeelse telekanali Pervõi Baltiiski Kanali (PBK) Eesti esinduse Baltic Media Alliance (BMA) tööd. Enne BMA-d töötas Margus Sky Medias turundusdirektorina. Eesti Vabariigi algusaegadel tegeles ta koos Toomas Lepa ja Andres Jõesaarega reklaamimüügiga ETV vastavatud kommertsosakonnas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele