Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Golden Hammer võtab eeskuju Cannes'i reklaamifestivalilt
Järjekorras 10. rahvusvaheline reklaamifestival Golden Hammer ei toimu 2009. aastal enam septembrikuises Riias, vaid sarnaselt Cannes'ile hoopis juunikuus ja mereäärses kuurortlinnas: 11. - 12. juunil Jurmalas, Baltic Beach Hotelis.
Best Marketing korraldab sel aastal 12. juunil Jurmalas Golden Hammeri raames Esimese Baltikumi Turundusjuhtide Foorumi (1st Baltic Marketing Directors' Forum). Registreerimine avatakse aprillis.
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.