• 25.03.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Golden Hammer võtab eeskuju Cannes'i reklaamifestivalilt

Järjekorras 10. rahvusvaheline reklaamifestival Golden Hammer ei toimu 2009. aastal enam septembrikuises Riias, vaid sarnaselt Cannes'ile hoopis juunikuus ja mereäärses kuurortlinnas: 11. - 12. juunil Jurmalas, Baltic Beach Hotelis.
Best Marketing korraldab sel aastal 12. juunil Jurmalas Golden Hammeri raames Esimese Baltikumi Turundusjuhtide Foorumi (1st Baltic Marketing Directors' Forum). Registreerimine avatakse aprillis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele