• 16.03.09, 00:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Blogid ja sotsiaalvõrgustikud koguvad internetis populaarsust

Nielseni Online uuringust selgub, et enam kui kaks kolmandikku suurtemate riikide (Austraalia, Brasiilia, Prantsusmaa, Saksamaa, Itaalia, Hispaania, Šveits, Ühendkuningriik ja USA) internetikasutajatest külastab regulaarselt blogisid ja sotsiaalvõrgustikke, olles seega eespool isegi personaalsest e-kirjast. Kõige populaarsem sotsiaalvõrgustik on Facebook, mida külastab igakuiselt kolmkümmend protsenti mainitud 9 riigi internetikasutajatest. Orkut on populaarseim oma kodumaal Brasiilias, kus selle külastatavus ulatub koguni 70%-ni.
Nielseni Online uuringust tulid veel välja järgmised faktid:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele