Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Blogid ja sotsiaalvõrgustikud koguvad internetis populaarsust
Nielseni Online uuringust selgub, et enam kui kaks kolmandikku suurtemate riikide (Austraalia, Brasiilia, Prantsusmaa, Saksamaa, Itaalia, Hispaania, Šveits, Ühendkuningriik ja USA) internetikasutajatest külastab regulaarselt blogisid ja sotsiaalvõrgustikke, olles seega eespool isegi personaalsest e-kirjast. Kõige populaarsem sotsiaalvõrgustik on Facebook, mida külastab igakuiselt kolmkümmend protsenti mainitud 9 riigi internetikasutajatest. Orkut on populaarseim oma kodumaal Brasiilias, kus selle külastatavus ulatub koguni 70%-ni.
Nielseni Online uuringust tulid veel välja järgmised faktid:
• Iga 11-s minut internetis veedetakse „liikmelisuskommuunides“• Blogid ja sotsiaalvõrgustikud koguvad üha enam populaarsust 35-49 aastaste seas. Kõige enam uusi liikmeid on just selles vanusegrupis.• Mobiiltelefonid koguvad sotsiaalvõrgustike külastamiseks üha suuremat populaarsust: Ühendkuningriigis külastab neid lehti oma mobiiltelefoniga 23% elanikest, USAs 19%.