• 27.02.09, 09:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Allan Hmelnitski: Kas tasub jama peale aega raisata?

Olen ise reklaamitegija. Seega reklaame ilmaasjata vahtida pole mul aega. Ma teen neid. Ja viimati nähtud kõige mõjuvamad reklaamid on need, mida ma oma peas näinud olen.
Mida ma siis viimati oma peas näinud olen...? Ei meenugi eriti midagi. Lahedad reklaamid löövad välja niisama omavahelistes vestlustes, tekitavad elevust ja naeru... ning lendavad prügikastina toimivasse ajusoppi, sest töö tahab tegemist ja reklaamid tahavad tegemist. Mingit vahvat huumorit võib ju vahel klientidele ka rääkida - seeaeg kui ärikohtumisel teed pakutakse. Et lipsu lõdvemaks lasta ja jutuga pihta hakata. Et kui teeks äkki sellise naljaka reklaami - buhhahhaaa....!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele