4. veebruar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas piirata turunduskulutusi (ilma tulemustes kaotamata)

Äsja WARC-i (World Advertising Research Center) avaldatud globaalne uuring näitab, et USA-s ja Euroopas piiratakse 2009. aastal turunduskulutusi võrreldes eelmise aastaga keskmiselt 15% ja rohkem. Kuigi turunduskulutuste vähenemisega kaasneb tavaliselt varem või hiljem ka müügimahtude vähenemine, pole majanduskriisi olukorras turunduseelarve kärpimises midagi katastroofilist.

Turunduskulutusi on võimalik piirata ca 15-20 protsenti ilma tulemuslikkuses kaotamata.

Alljärgnevalt põhjendused.

Bestmarketing.ee toetajad:
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700