• 16.12.08, 00:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas käitub tulemuslik turundusosakond majandussurutises?

Lähtuvalt turusituatsioonist on viimase poole aasta jooksul tulnud mitmeid ja mitmeid kordi nõustada ettevõtete turundusinimesi, et kuidas järsus oodatavas majandusmuutuses paremini olemasolevast turunduseelarvest tulemust kätte saada. Kirjeldan siin valikut mõtteid, milleni oleme koos mitmete turundusjuhtidega jõudnud. Osad neist on tuttavad ilmselt paljudele, aga tõsiasi on, et neid ei järgita siiski reeglipäraselt.
Turunduskampaaniat ette valmistades tuleb soovitav turundustegevus või kampaania eesmärk koos soovitava äritulemusega võimalikult täpselt ettevõtte sees kirja panna. Seda tehes tuleb aga rangelt silmas pidada, et eesmärk oleks reaalne. Kirjapandud eesmärk peab saama läbi arutatud kõigi osapooltega ehk mitte ainult turundusinimeste ja juhtkonna vaid kõikide ettevõtte inimestega, kelle tegevust planeeritav turundustegevus mõjutab. See on määrava tähtsusega, kuna nii on võimalik ära hoida potentsiaalseid negatiivseid mõjusid püstitatud ärieesmärgile. Iga hammasratas peab teadma, millises osas tema pöörleb ja mis suunas. Sellise ettevõtte sisese arutluse käigus tuleb osapooltel jõuda veendumiseni, et just sellist eesmärki püstitades jõutakse lõpuks soovitud äritulemuseni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele