• 24.11.08, 00:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Epica 2008 reklaamikonkursi võitsid Volkswagen Dog ja John Lewis Shadows

Reedel, 21. novembril valiti Pariisis välja Epica 2008 reklaamikonkursi võitjad. Käesoleval aastal aastal laekus Epicale 5000 tööd 51-st riigist. Võistlustöid hinnati kahe kriteeriumi põhjal: loovidee + teostuse kvaliteet.
Epica on Euroopa üks tähtsamaid reklaamikonkursse, mille eripäraks on see, et žürii koosneb Euroopa meedia- ja turundusajakirjade toimetajatest ning ajakirjanikest. Best Marketingi esindas Epica žüriis sel aastal Hando Sinisalu. Žüriisse kuulusid turundusajakirjade toimetajad 22-st Euroopa riigist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele