Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Epica 2008 reklaamikonkursi võitsid Volkswagen Dog ja John Lewis Shadows
Reedel, 21. novembril valiti Pariisis välja Epica 2008 reklaamikonkursi võitjad. Käesoleval aastal aastal laekus Epicale 5000 tööd 51-st riigist. Võistlustöid hinnati kahe kriteeriumi põhjal: loovidee + teostuse kvaliteet.
Epica on Euroopa üks tähtsamaid reklaamikonkursse, mille eripäraks on see, et žürii koosneb Euroopa meedia- ja turundusajakirjade toimetajatest ning ajakirjanikest. Best Marketingi esindas Epica žüriis sel aastal Hando Sinisalu. Žüriisse kuulusid turundusajakirjade toimetajad 22-st Euroopa riigist.
Žürii liige Hando Sinisalu: “Valida oli mitmete väga heade tööde vahel, kuid midagi eriti ebatavalist ma ei näinud. Filmikategooria võitjat vaadates võib järeldada, et armsad loomad reklaamis on kindla peale minek. Eelmisel aastal Cadbury gorilla, sel aastal Volkswageni koer!”
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.