• 23.09.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Noorteleht tundRuudus on suvepuhkuselt tagasi

Ajaleht on muutunud värvilisemaks, sisukamaks ja mahukamaks. Tiraaž on endiselt 20 000 ning lisaks koolidele ja noortekeskustele on levipunktide nimistusse tekkinud ka kaubanduskeskused. Tegemist on tasuta üle Eesti jaotatava ajalehega, mis ilmub kaks korda kuus. Tänu konkreetsele sihtgrupile (põhikooli ja gümnaasiuminoored) on tegemist väärtusliku turunduskanaliga.
tundRuudus on esimene üleriigiline noortele suunatud ajaleht pärast Meie Meelt. Lehes kajastuvad erinevad noortega seotud ja neile olulised teemad. Lisaks huvitavad eksperimendid, persoonilood ja info vaba aja veetmise kohta. Näiteks on värskest numbrist võimalik lugeda, milline peab olema õige noortekohvik, kuidas esimene Eesti mees osales strippaeroobika trennis või miks sõbranna ID-kaardiga ööklubis käik võib politseijaoskonnas lõppeda. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele