26. august 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kas on eetiline kritiseerida oma klienti?

Kuidas Eesti PR valdkonna spetsialistid suhtuvad sellesse, et suhtekorraldaja Ivo Rull (Rull & Rumm) oma endist klienti Roheliste Erakonda avalikult kritiseerib? Kas see on eetikakoodeksi rikkumine? Best Marketing palus Henri Käsperil (KPMS) ja Aive Levandil (EPRA) arvamust avaldada.

Loe SIIT 21. augustil 2008 Maalehes ilmunud artiklit, kus Eestimaa Roheliste endine suhtekorraldaja Ivo Rull kritiseerib erakonna juhte ja nende mainet. Kritiseerimise põhjuseks on Roheliste võlgnevus summas 225 tuhat krooni Rull & Rumm ees, kes on võla pärast nüüdseks ka kohtutee jalge alla võtnud.

Henri Käsper, KPMS, strateegiline konsultant, partner:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700