Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kas on eetiline kritiseerida oma klienti?
Kuidas Eesti PR valdkonna spetsialistid suhtuvad sellesse, et suhtekorraldaja Ivo Rull (Rull & Rumm) oma endist klienti Roheliste Erakonda avalikult kritiseerib? Kas see on eetikakoodeksi rikkumine? Best Marketing palus Henri Käsperil (KPMS) ja Aive Levandil (EPRA) arvamust avaldada.
Loe SIIT 21. augustil 2008 Maalehes ilmunud artiklit, kus Eestimaa Roheliste endine suhtekorraldaja Ivo Rull kritiseerib erakonna juhte ja nende mainet. Kritiseerimise põhjuseks on Roheliste võlgnevus summas 225 tuhat krooni Rull & Rumm ees, kes on võla pärast nüüdseks ka kohtutee jalge alla võtnud.
Henri Käsper, KPMS, strateegiline konsultant, partner:
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.