• 27.08.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas on eetiline kritiseerida oma klienti?

Kuidas Eesti PR valdkonna spetsialistid suhtuvad sellesse, et suhtekorraldaja Ivo Rull (Rull & Rumm) oma endist klienti Roheliste Erakonda avalikult kritiseerib? Kas see on eetikakoodeksi rikkumine? Best Marketing palus Henri Käsperil (KPMS) ja Aive Levandil (EPRA) arvamust avaldada.
Loe SIIT 21. augustil 2008 Maalehes ilmunud artiklit, kus Eestimaa Roheliste endine suhtekorraldaja Ivo Rull kritiseerib erakonna juhte ja nende mainet. Kritiseerimise põhjuseks on Roheliste võlgnevus summas 225 tuhat krooni Rull & Rumm ees, kes on võla pärast nüüdseks ka kohtutee jalge alla võtnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele