• 25.08.08, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kalev Meedia laiendab turundusosakonda

Alates 18. augustist asus Kalev Meedia kiiresti laienevas turundusosakonnas tööle Leho Verk, kes viimased 10 aastat veetis Sky Medias erinevaid raadiojaamu üles ehitades ja juhtides. Alates 1998. aastast oli Leho Verk raadio Sky Plus programmidirektor, viimased kolm aastat juhtis samas Raadio 3-e.
11. augustist asus Kalev Meediasse tööle Helen Mändmets, kes vastutab selle eest, et Kalev Spordis oleks kõik reklaamklipid perfektselt planeeritud ja korralikult eetris. Lisaks sellele on ta abiks ka turundusosakonnas uute turunduslike ideede genereerimisel. Helen on varem töötanud MTV Eestis ja meediaagentuuris Via Media.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele