13. august 2008
Ainult tellijatele

Kristiine Keskus riputas Tallinna riideid täis

Kristiine Kaubanduskeskus otsustas koos reklaamiagentuuriga Taevas Ogilvy ja alternatiivse meedia agentuuriga Ambient Marketing tutvustada tänavust Moetäikat tänavatele ülesriputatud riiete abil. Allahindluskampaania reklaamimiseks riputati kolmapäeval, 6. augustil Tallinna tänavad riideid täis, pühapäeval, 10. augustil võisid aga kõik soovijaid Moetäika reklaamideks olnud riided tasuta endale võtta.

Kristiine Kaubanduskeskuse turundusjuhi Kaidi Lauri sõnul kulus kampaania tarbeks ühtekokku 600 särki, püksipaari, kleiti, pluusi, džemprit, triiksärki ja muud riietuseset. „Mis sobiks veel paremini reklaamima moekaupa kui mitte riided,“ põhjendas Kaidi valikut. Alternatiivsete uuenduslike reklaamikandjate huvilised viisid muidugi kampaania jooksul igapäevaselt ka osa riideid minema ning seetõttu oli vaja pidevalt uusi kehakatteid üles riputada. "Seekordne kampaania oli väga edukas. Ületasime nii 2006. kui ka 2007. aasta trafficu tulemusi, mis on väga positiivne. Eesmärk oli seda teha ning see sai ka täidetud," lisas Kaidi Laur.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700