• 14.08.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristiine Keskus riputas Tallinna riideid täis

Kristiine Kaubanduskeskus otsustas koos reklaamiagentuuriga Taevas Ogilvy ja alternatiivse meedia agentuuriga Ambient Marketing tutvustada tänavust Moetäikat tänavatele ülesriputatud riiete abil. Allahindluskampaania reklaamimiseks riputati kolmapäeval, 6. augustil Tallinna tänavad riideid täis, pühapäeval, 10. augustil võisid aga kõik soovijaid Moetäika reklaamideks olnud riided tasuta endale võtta.
Kristiine Kaubanduskeskuse turundusjuhi Kaidi Lauri sõnul kulus kampaania tarbeks ühtekokku 600 särki, püksipaari, kleiti, pluusi, džemprit, triiksärki ja muud riietuseset. „Mis sobiks veel paremini reklaamima moekaupa kui mitte riided,“ põhjendas Kaidi valikut. Alternatiivsete uuenduslike reklaamikandjate huvilised viisid muidugi kampaania jooksul igapäevaselt ka osa riideid minema ning seetõttu oli vaja pidevalt uusi kehakatteid üles riputada. "Seekordne kampaania oli väga edukas. Ületasime nii 2006. kui ka 2007. aasta trafficu tulemusi, mis on väga positiivne. Eesmärk oli seda teha ning see sai ka täidetud," lisas Kaidi Laur.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele