Maivi Talving, EMT reklaamijuht:, milles osalejad said MMS-ides testida, millised nad 70-aastaselt välja näevad. Tähelepanu haaramine oli selle kampaania puhul viidud väga mitmele eri tasandile. Siis kindlasti ka eelkõige visuaalset naudingut pakkuv HBO multimeedia kampaania Voyeur Project, teostatud BBDO New York poolt ning mis sai samuti auhinnatud paljudes erinevates kategooriates. Häid asju oli väga palju! Mulle üldse meeldisid väga Cannes’is nähtud kampaaniate interaktiivsed lahendused. On, mida õppida. Ja ääretult tore eestlaste seltskond oli Cannes’i kokku tulnud!“
„Cannes’i reklaamifestival vastas täiesti mu ootustele. Esimest korda osaledes oli algul infot väga palju, võttis aega, et saada aru, kuidas asjad käivad ning kus midagi toimub. Kampaaniate screening’uid oli põnev jälgida, andis väga hea tervikliku ülevaate. Idee ja teostuse poolest jäi silma näiteks Forsman & Bodenfors Sweden’i poolt tehtud ja meediakategooria Grand Prix’ võitnud AMF pensionifondi kampaania