• 12.06.08, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selgusid innovatsiooniaasta ideekonkursi tulemused

2009. aastast kavandatakse Eestis kujundada innovatsiooniaasta. Innovatsiooniaasta eesmärgiks on rõhutada uuenduste olulisust, motiveerida ettevõtjaid ajama äri nutikamalt, kohanema paremini uute turusituatsioonidega, otsima konkurentsieeliseid. Innovatsiooniaasta tegevused ei kaasa aga mitte ainult ettevõtjaid, vaid on suunatud kogu ühiskonna uuendusmeelsuse kujundamiseks.
Et tegemist on mitmekesiste tegevustega, mis haaravad laia sihtgruppi ja kestavad kogu aasta, korraldas EAS aprillis "Innovatsiooniaasta 2009" läbiviimiseks ideekonkursi. Laekus 6 ideelahendust, mis koondasid tervikuks olemasolevad innovatsiooniteadlikkust tõstvad tegevused ning lisasid ka uusi laiahaardelisi tegevusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele