Ainult tellijatele
11. juuni 2008
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Selgusid innovatsiooniaasta ideekonkursi tulemused

2009. aastast kavandatakse Eestis kujundada innovatsiooniaasta. Innovatsiooniaasta eesmärgiks on rõhutada uuenduste olulisust, motiveerida ettevõtjaid ajama äri nutikamalt, kohanema paremini uute turusituatsioonidega, otsima konkurentsieeliseid. Innovatsiooniaasta tegevused ei kaasa aga mitte ainult ettevõtjaid, vaid on suunatud kogu ühiskonna uuendusmeelsuse kujundamiseks.

Et tegemist on mitmekesiste tegevustega, mis haaravad laia sihtgruppi ja kestavad kogu aasta, korraldas EAS aprillis "Innovatsiooniaasta 2009" läbiviimiseks ideekonkursi. Laekus 6 ideelahendust, mis koondasid tervikuks olemasolevad innovatsiooniteadlikkust tõstvad tegevused ning lisasid ka uusi laiahaardelisi tegevusi.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700