Loovagentuur Plektrum Studio on arenev loominguline kooslus, mis tegutseb käsikäes Plektrumi teiste tükkidega – meediakultuurifestival Plektrum, meelelahutusürituste osakond Plektrum Events, seminaride ja töötubade sõlm Plektrum LAB ning peatselt tööd alustav kirjastus Plektrum Books. Agentuur ise on seesmiselt orienteeritud keerukamatele lahendustele, mille teostus nõuab süvenemist, “käsitööd” ja erilahenduste kasutamist. Plektrum Studio olulisemad kliendid on Eesti Piimaliit, Valior, Martinson Trigon Venture Partners ja Baltoscandal. Agentuuri juht: Marko Noormets.
’i selgrooks on Tallinna Ülikoolis reklaami ja imagoloogiat õppinud inimesed. Disainiturult aina rohkem reklaamiturule liikuva seltskonna suurimateks saavutusteks võib lugeda strateegilist koostööd mitmete tuntud kaubamärkidega (Arco Vara, Casino Grand Prix, IK Speditor, Scania), uute kaubamärkide loomist (Pere, RGB, Reval Sport, Tervisekontor), mitmete edetabeliplaatide kujundust (Laura, Mari-Leen) ning sidemeid Prantsusmaa alkoholitootjatega (Maxime Trijol). Agentuuri juht: Magnus Lužkov.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.