• 21.05.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Lions avab Noorte Lõvide tsooni

15. – 21. juunil 2008 Prantsusmaal toimuv 55. Cannes Lions Rahvusvaheline Reklaamifestival avab esmakordselt noortele reklaamitegijatele ja tudengitest delegaatidele eraldi tsooni - Young Lions Zone'i ehk koha, kus noored saavad omavahel suhelda, inspiratsiooni ammutada, teiste loomeinimestega kogemusi vahetada ja erinevates meistriklassides õppida.
Lisaks võimalusele osaleda kogu festivalil, on Young Lions Zone’is noortele Leo Burnett Worldwide’i poolt tasuta hommikusöögid, boksid, kus saab vaadata kõiki Cannes Lions võistlustöid ja Young Lions kategooriate võidutöid, maailma juhtivate reklaamikoolide tudengite tööde näitused ja chill-out lounge.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele