Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Cannes Lions avab Noorte Lõvide tsooni
15. – 21. juunil 2008 Prantsusmaal toimuv 55. Cannes Lions Rahvusvaheline Reklaamifestival avab esmakordselt noortele reklaamitegijatele ja tudengitest delegaatidele eraldi tsooni - Young Lions Zone'i ehk koha, kus noored saavad omavahel suhelda, inspiratsiooni ammutada, teiste loomeinimestega kogemusi vahetada ja erinevates meistriklassides õppida.
Lisaks võimalusele osaleda kogu festivalil, on Young Lions Zone’is noortele Leo Burnett Worldwide’i poolt tasuta hommikusöögid, boksid, kus saab vaadata kõiki Cannes Lions võistlustöid ja Young Lions kategooriate võidutöid, maailma juhtivate reklaamikoolide tudengite tööde näitused ja chill-out lounge.
Young Lions Zone’is toimuvad meistriklassid, mida juhendavad tänapäeva reklaamimaailma mõjukad tegelased: