Suusõnalisest turundusest on saamas iseseisev turundusharu. Et vastata kiiresti muutuva meediamaastiku väljakutsetele, on maailma juhtivad brändid hakanud viimasel ajal turunduseelarveid alternatiivse meedia kasuks ümber kujundama. Üks kõige kiiremini arenevaid meediasegmente on suusõnaline turundus (WOM = word of mouth marketing). Kui 2001.a. kulutati USA-s suusõnalisele turundusele 76 miljonit USD, siis 2006.a. juba 1 miljard USD ja 2011. aastaks ennustatakse selles valdkonnas kulutuste tõusu ligi 3,7 miljardi dollarini. Kuigi hetkel moodustab WOM vaid 0,4% USA-s turundusele kulutatavast 254 miljardilist dollarist, ei jää suusõnalise turunduse osakaal ilmselt kauaks nii madalaks - juba ainuüksi 2006.a. kasvas see 35,9%, ületades oma kasvutempolt nii üldiste kulutuste kasvu turundusele (7.7%) kui ka USA sisemajanduse koguprodukti kasvu (5.7%).Suusõnalist turundust toetab teaduse ja tehnoloogia kiire areng, mis paneb tarbijaid omavahel uute toodete ja teenuste üle arutlema. Oma olemuselt maailma vanim sõnumite edastamise viis hakkas turunduses hoogu võtma 1990ndatel, mil turundajad maadlesid killustunud meediamaastikuga ja otsisid uusi võimalusi. Suusõnalise turunduse populaarsus on hakanud kiiresti kasvama just viimastel aastatel, seni takistas kasvu turundusvaldkonna keskendumine otseselt mõõdetavale kasumile investeeringust (ROI = return on investment).