• 01.11.07, 16:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ADM Interactive sai 10-aastaseks

Eesti suurim veebiagentuur ADM Interactive tähistas 26. oktoobril oma 10-ndat tegutsemisaastat.
ADM Interactive pakub mitmekülgset valikut e-turundus- ja IT-teenuseid ning on valmistanud kümne aastaga enam kui 500 veebikeskkonda ning läbi viinud enam kui 1500 erinevat projekti. Täna töötab ettevõttes üle 30 töötaja ning agentuuriteenuste aastane kogukäive ületab 16 mln krooni. ADM Interactive suurimateks klientideks on HP, Coca-Cola, Audi, Koger & Partnerid, A le Coq, EMT, RMK, Ühinenud Ajakirjad jpt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele