8. oktoober 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

GREY EMEA - Euroopa efektiivseim agentuurivõrgustik

26. septembril toimus Brüsselis Euro Effie 2007 gala ehk valiti välja Euroopa 2006.a. kõige efektiivsemad turunduskampaaniad. Euro Effie auhinnale kandideerivad kampaaniad peavad saavutama või ületama oma eesmärke. Hindamisprotseduur põhineb objektiivsete tõendusmaterjalide võrdlemisel seatud eesmärkidega. Juba kolmandat aastat järjest võitis Agency Network of the Year (aasta agentuurivõrgustiku) auhinna GREY EMEA, tõestades seega, et eesmärgile orienteeritus, efektiivsus ja täiuslikkus on osa nende DNA-koodist. GREY kampaaniad demonstreerisid oma tugevust viies eri kategoorias: * FMCG (Fast Moving Consumer Goods ehk esmatarbekaubad) * TV * Consumer Goods (laiatarbekaubad) * Brand Activation/360° Integration * Socially Responsible Advertising (sotsiaalselt vastutustundlik reklaam) * harva välja antav Long-Term Effectiveness Award (pikaaegse efektiivsuse auhind), millega tunnustatakse kampaaniaid, mis on tõestanud oma efektiivsust pikema kui viie-aastase perioodi vältel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700