6. juuni 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Venelased ja eestlased on erinevad tarbijad

Eestis elab umbes 420 000 vene keelt kõnelevat inimest, nad moodustavad 32% Eesti elanikkonnast. Selleks, et neid mõjutada või neile midagi müüa, tuleb tunda nende hingeelu. See ei ole lihtne. Keeruliseks teeb asja eelkõige regionaalne killustatus, sest venelased elavad peamiselt kolmes linnas: Tallinnas, Narvas ja Kohtla-Järvel. Juba see faktor eristab neid majanduslikku kindlustatuse, erinevate hoiakute, väärtushinnangute ja käitumise poolest. Nad tarbivad, sõltuvalt elukohast, ka meediat erinevalt, mis omakorda teeb turundaja jaoks raskeks meediakanali valiku. Vaatamata omavahelistele erinevustele, on Eesti venelased üksteisele ikkagi tunduvalt lähedasemad, kui eestlastele.

Erinevuste tundmine ja oskus neid arvestada aitab vältida konflikte ja luua häid suhteid nii ühiskondlikus, majanduslikus kui ka turunduslikus plaanis.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700