• 06.06.07, 20:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Venelased ja eestlased on erinevad tarbijad

Eestis elab umbes 420 000 vene keelt kõnelevat inimest, nad moodustavad 32% Eesti elanikkonnast. Selleks, et neid mõjutada või neile midagi müüa, tuleb tunda nende hingeelu. See ei ole lihtne. Keeruliseks teeb asja eelkõige regionaalne killustatus, sest venelased elavad peamiselt kolmes linnas: Tallinnas, Narvas ja Kohtla-Järvel. Juba see faktor eristab neid majanduslikku kindlustatuse, erinevate hoiakute, väärtushinnangute ja käitumise poolest. Nad tarbivad, sõltuvalt elukohast, ka meediat erinevalt, mis omakorda teeb turundaja jaoks raskeks meediakanali valiku. Vaatamata omavahelistele erinevustele, on Eesti venelased üksteisele ikkagi tunduvalt lähedasemad, kui eestlastele.
Erinevuste tundmine ja oskus neid arvestada aitab vältida konflikte ja luua häid suhteid nii ühiskondlikus, majanduslikus kui ka turunduslikus plaanis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele