• 30.04.07, 19:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Millist informatsiooni otsivad internetist mehed ja naised?

Olgugi, et külastatud lehekülgede arv ning internetis veedetud aeg on meeste ja naiste puhul sarnane, tuleb tõdeda, et sugupooli huvitavad teemad on erinevad. Viimaste gemiusAudience’i uuringutulemuste põhjal tõusis 2007.a. veebruaris Eestis internetikasutajate arv 63%-ni elanikkonnast. Kuigi on tõsi, et internetikasutajate sooline jaotumus on ühtlane, on siiski auto-, rahandus- ning sporditeemalised veebilehed oluliselt populaarsemad meeste seas ning kontoritööle ja lastele pühendatud lehekülgi külastavad enam naised. 10 veebilehte, mille külastajate arvust moodustavad suurima osa mehed:1. hinnavaatlus.ee 2. sportnet.ee 3. delfi.ee, rubriik: Autoleht 4. ac24.ee 5. aegmaha.com 6. weekend.ee 7. auto24.ee 8. kuldnebors.ee 9. rate.ee, rubriik: Top naised 10. tv.ee 10 veebilehte, mille külastajate arvust moodustavad suurima osa naised:1. amor.ee 2. sekretar.ee 3. eklubi.ee 4. perekool.ee 5. delfi.ee, rubriik: Naisteleht 6. delfi.ee, rubriik: Lasteleht 7. cvonline.ee 8. lastekas.ee 9. sisustusweb.ee 10. 4seina.ee
Allikas: Gemius Eesti, gemiusAudience, veebruar 2007

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele