• 30.04.07, 19:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Millist informatsiooni otsivad internetist mehed ja naised?

Olgugi, et külastatud lehekülgede arv ning internetis veedetud aeg on meeste ja naiste puhul sarnane, tuleb tõdeda, et sugupooli huvitavad teemad on erinevad. Viimaste gemiusAudience’i uuringutulemuste põhjal tõusis 2007.a. veebruaris Eestis internetikasutajate arv 63%-ni elanikkonnast. Kuigi on tõsi, et internetikasutajate sooline jaotumus on ühtlane, on siiski auto-, rahandus- ning sporditeemalised veebilehed oluliselt populaarsemad meeste seas ning kontoritööle ja lastele pühendatud lehekülgi külastavad enam naised. 10 veebilehte, mille külastajate arvust moodustavad suurima osa mehed:1. hinnavaatlus.ee 2. sportnet.ee 3. delfi.ee, rubriik: Autoleht 4. ac24.ee 5. aegmaha.com 6. weekend.ee 7. auto24.ee 8. kuldnebors.ee 9. rate.ee, rubriik: Top naised 10. tv.ee 10 veebilehte, mille külastajate arvust moodustavad suurima osa naised:1. amor.ee 2. sekretar.ee 3. eklubi.ee 4. perekool.ee 5. delfi.ee, rubriik: Naisteleht 6. delfi.ee, rubriik: Lasteleht 7. cvonline.ee 8. lastekas.ee 9. sisustusweb.ee 10. 4seina.ee
Allikas: Gemius Eesti, gemiusAudience, veebruar 2007

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele