30. aprill 2007
Ainult tellijatele

Millist informatsiooni otsivad internetist mehed ja naised?

Olgugi, et külastatud lehekülgede arv ning internetis veedetud aeg on meeste ja naiste puhul sarnane, tuleb tõdeda, et sugupooli huvitavad teemad on erinevad. Viimaste gemiusAudience’i uuringutulemuste põhjal tõusis 2007.a. veebruaris Eestis internetikasutajate arv 63%-ni elanikkonnast. Kuigi on tõsi, et internetikasutajate sooline jaotumus on ühtlane, on siiski auto-, rahandus- ning sporditeemalised veebilehed oluliselt populaarsemad meeste seas ning kontoritööle ja lastele pühendatud lehekülgi külastavad enam naised. 10 veebilehte, mille külastajate arvust moodustavad suurima osa mehed:1. hinnavaatlus.ee 2. sportnet.ee 3. delfi.ee, rubriik: Autoleht 4. ac24.ee 5. aegmaha.com 6. weekend.ee 7. auto24.ee 8. kuldnebors.ee 9. rate.ee, rubriik: Top naised 10. tv.ee 10 veebilehte, mille külastajate arvust moodustavad suurima osa naised:1. amor.ee 2. sekretar.ee 3. eklubi.ee 4. perekool.ee 5. delfi.ee, rubriik: Naisteleht 6. delfi.ee, rubriik: Lasteleht 7. cvonline.ee 8. lastekas.ee 9. sisustusweb.ee 10. 4seina.ee

Allikas: Gemius Eesti, gemiusAudience, veebruar 2007

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700