Olgugi, et külastatud lehekülgede arv ning internetis veedetud aeg on meeste ja naiste puhul sarnane, tuleb tõdeda, et sugupooli huvitavad teemad on erinevad. Viimaste gemiusAudience’i uuringutulemuste põhjal tõusis 2007.a. veebruaris Eestis internetikasutajate arv 63%-ni elanikkonnast. Kuigi on tõsi, et internetikasutajate sooline jaotumus on ühtlane, on siiski auto-, rahandus- ning sporditeemalised veebilehed oluliselt populaarsemad meeste seas ning kontoritööle ja lastele pühendatud lehekülgi külastavad enam naised. 10 veebilehte, mille külastajate arvust moodustavad suurima osa mehed:1. hinnavaatlus.ee 2. sportnet.ee 3. delfi.ee, rubriik: Autoleht 4. ac24.ee 5. aegmaha.com 6. weekend.ee 7. auto24.ee 8. kuldnebors.ee 9. rate.ee, rubriik: Top naised 10. tv.ee 10 veebilehte, mille külastajate arvust moodustavad suurima osa naised:1. amor.ee 2. sekretar.ee 3. eklubi.ee 4. perekool.ee 5. delfi.ee, rubriik: Naisteleht 6. delfi.ee, rubriik: Lasteleht 7. cvonline.ee 8. lastekas.ee 9. sisustusweb.ee 10. 4seina.ee