Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aasta Turundustegu 2006
Nimeta Aasta 2006 Turundustegu. Milline oli Sinu arvates lõppeva aasta kõige professionaalsem, innovaatiilisem ja tulemuslikum turunduskampaania?
Nimetada võib nii enda kui ka kolleegide/ konkurentide tehtud tööd.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.