13. veebruar 2006
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tšiki-Briki

Eelmise nädala lõpus tõi A.Le Coq turule uued limpsid Tšiki ja Briki, mis on jätkuks eelmise aasta nn. Hullule liinile - Hull Õun. Tšiki-Briki jookide kampaania, püüab olla väljakutsuv, uuendusmeelne ja huvitav, et saada noortele omaseks. Nii oma maitselt, välimuselt kui ka reklaamikeelele poolest peavad noortele suunatud tooted ka rohkem silma torkama ja intrigeerima.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700