Paljud ettevõtted jätavad suvised turundustegevused vahele ning peavad just sügist ideaalseks hooajaks oma reklaamikampaaniate käivitamiseks - kõik on tagasi tööl, siht on silme ees ja eesmärgid vajavad täitmist. Viimastel aastatel olen märganud aga mustrit, et paljud kliendid saavad suurepärased tulemused hoopis suvel ja see tundub ausalt öeldes täiesti loogiline, siin on 5 põhjust miks.
- Jana Tõkman, Äripäeva turunduslahenduste osakonna juht ja strateeg. Foto: Liis Treimann
1. Väiksem konkurents
Suvel vähendavad paljud ettevõtted oma turundustegevusi: turundajad puhkavad, agentuuride töötajad puhkavad ja isegi kui ei puhka, siis arvavad, et nende kliendid kindlasti puhkavad. See kõik tingib selle, et konkurents on palju madalam ja sinu kampaania nähtavus paraneb oluliselt, sest samade silmapaaride eest võitleb vähem ettevõtteid.
Madalam konkurents tingib ka selle, et nii sotsiaalmeedia kui ka meediamajade hinnad võivad olla soodsamad kui muul ajal. Reaalsus on aga see, et telefonid/sülearvutid on meil kõigil kaasas, saidi liiklused ei kuku üldse nii palju, kui arvata võiks ja saad oma kampaania tehtud soodsamalt ning paremate näitajatega.
2. Otsustajate kättesaadavus suureneb
Suvegraafikud hõlmavad sageli paindlikumaid töötunde ja rahulikumat töötempot. Otsustajad võivad olla kättesaadavamad, kuna neid ei koormata nii paljude koosolekute, kirjade ja teiste tööülesannetega. See võib olla ideaalne aeg, et tabada neid mitte nii kiirel ja pingelisel ajal, kui nad on vastuvõtlikumas meeleolus ja valmis kaaluma uusi ettepanekuid.
3. Varajane valmistumine sügishooajaks
Alustades oma kampaaniaid suvel, jõuate oma potentsiaalsete klientideni enne teisi ja teie tee sügisesteks korduskontaktideks/kampaaniateks on juba ette ära sillutatud. Samal ajal, kui teised hakkavad klienti soojendama, saate teie juba tehinguid close’ima hakata.
4. Võimalus testida ja optimeerida
Äritegevuse üldise aeglustumisega suvel on teil võimalus testida oma turundusstrateegia erinevaid aspekte ilma suurema hooaja kõrge tempo ning surveta. Saate proovida uutmoodi sõnumeid, uusi platvorme, teistmoodi lähenemist, mille jaoks muul kiirel ajal aega pole. Sel perioodil saadud teadmised on hindamatud kampaaniate tipptasemele optimeerimiseks, kui äritegevus taas kiireneb.
5. Kasutage ära suvine hea meeleolu
Suvi toob kaasa positiivsema meeleolu - hea ilm, päike, madalam stressitase ja töökoormus võimaldavad otsustajatel olla avatumad ja ka teie toode või teenus, mis kiirel ajal võib tunduda pealetükkiv, võib suvel jätta palju meeldivama mulje.
Seega ei tasu suvekuid karta, vaid haarata sellest perioodist maksimum ja katsetada julgelt asju, mida muul ajal pole olnud aega teha!
Ka Äripäeva turunduslahenduste tiimis oleme saanud tagasisidet paljudelt suvekuude klientidelt, kelle kampaania on ehk algselt juulisse sattunud juhuslikult/asjade edasilükkumise tõttu, kuid et nüüd planeerivad nad juba teadlikult mitmed oma kampaaniad just suveks.
Kui sina tahad samuti kampaaniapakkumist suvekuudeks, siis kirjuta meile
[email protected] või uuri rohkem infot meie võimaluste kohta
aripaev.ee/turunduslahendused.
Seotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Viimased uudised
Läti tõi Baltikumi ühe hõbe- ning kaks pronkstrummi, Leedu aga ühe kuld- ja hõbetrummi
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele