Otsepost koos e-poe ja eduka klienditeenindusega pakub kriisikindlaid lahendusi. Kestev koroonakriis on selgelt mõjutanud nii tööjõuturgu kui ka tarbijaid. Tööandjad ja inimesed, kellel on võimalus kaugtöövormi rakendada, on kriisis rohkem kaitstud.
- Õige hetk kasutada otseposti
Ülejäänud otsivad täna aga lahendusi, kuidas oma teenust ja tööpäeva kontaktivabamalt üles ehitada. Loetud päevadega on tekkinud kaubandusvaldkonnas mulje, et ainsana saavad selles kriisis ellu jääda WC-paberi müüjad.
Ent klientide vajadused ei ole muutunud
Muutunud on teenindusvorm. Eesti tarbijad tahavad jätkuvalt teada, kus on soodsaimad toidukaubad või milliseid uusi tooteid on algav kevadhooaeg müügile toomas. Klientide ostuvajadused elavad edasi.
Erinevalt varasemast ei ole tarbijal lihtsalt indu oma ostuotsusega kohe poodi minna – küll aga ei ole muutunud e-poodlemise huvi. Selle tõestuseks on viimaste päevade uudised tellimuste hüppelisest kasvust Eesti toidupoodide e-kauplustes.
Ettevõtjad, kes otsivad kliente, ei peaks kriisiolukorras loobuma kliendikommunikatsioonist, vaid säilitama seda, suunates kliendid oma e-kanalitesse.
Otsepost jõuab igasse koju
E-kanalite turundamisel on loogiline alguspunkt e-turunduskanalid, olgu selleks Facebooki reklaamid, Delfi bännerid vms. Konkurents tähelepanule neis kanalites on kasvuteel ja nii on otsepost heaks täienduseks. Otsepost saab siin olla soodsaks toeks, mis kliendi kodusesse postkasti jõudes aitab veel kord esile tuua teie toodet või teenust.
Varasemast veelgi olulisem on seejuures jälgida, et teie e-poodi toetaks tugev klienditeenindus. Eksisteerib palju kliendigruppe, kes veebiostlemisega hätta jäävad ning teie klienditeenindusest abi otsvad, et koos üks edukas e-ost vormistada.
Seotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele