Autor: Greta Raidma • 29. mai 2019

Hea kliendikogemus on investeering, mitte moodne sõnakõlks

Positiivselt meeldejääv kliendikogemus on üks võtmekohtadest konkurentidest eristumisel ning ettevõtte edu saavutamisel. Seda eriti tänapäeva ühiskonnas, kus inimeste ootused ja ostujõud on suured.

Digiekraanide, lõhnaturunduse ja taustamuusikaga tegeleva ettevõtte Sound & Visioni turundusjuht Greta Raidma toob välja kolm viisi, kuidas luua kliendikogemust, mis tarbijaid üha enam tagasi kutsuks.

Õigesti valitud taustamuusika

Taustamuusika valik on olulisem, kui arvata oskad. Niklas Alvarssoni, taustamuusikateenuse Soundtrack Your Brand disainijuhi sõnul on muusikal oluline roll ruumi kujundamisel ning klientidega suhestumisel. Sobiva taustamuusika valikul tuleks lähtuda brändi olemusest, kliendibaasi eripäradest ning soovitud mõjust.

Paku oma külastajatele omanäolist ning brändiga sobituvat muusikat. Konkurentidest eristumiseks hoidu üleliia pophittidest, mida niigi paljudes kauplustes mängitakse. Muusika tempot ning valjusust tasub kohandada vastavalt ajale ning külastajate arvule. Hea taustamuusika edastamisel ei tohiks unustada ka kvaliteetset helisüsteemi, mille valikul on arvesse võetud kõiki ruumi eripärasid.

Videoseinalahendus Vèrenni kaupluses
Foto: erakogu

Pilkupüüdev interjöör

Digiekraanid, videoseinad ja LED ekraanid on interjööri kujunduses ühed suurimad pilgupüüdjad. Hoolikalt läbimõeldud ruumikujundus koos efektsete ekraanidega aitavad luua Su brändi näo ning olemuse. Iga lahendus on erinäoline, kuid olles möödunud aastal üks edukamaid profiekraanilahenduste pakkujaid Baltikumis, aitab Sound & Visioni meeskond ekraanide virvarris paremini orienteeruda ning teha enda vajadustest lähtuvalt sobivaim valik. Lisaks kvaliteetsele pildile soovitame rõhku panna ka atraktiivsele sõnumile, mida ekraanidel edastatakse. Tänu kaasaegsetele tarkvaralahendustele on sisu haldamine kiire ja lihtne, võimaldades kaupluse interjöör värskena hoida ka kõige sagedamini külastavate klientide jaoks.

Brändi olemusega sobiv lõhn

Kas teadsid, et lõhnataju mõjutab meie mälestusi ja emotsioone kuni 100 korda enam kui nägemine, kuulmine või puudutamine? Just nii nagu õige muusika ja maitsekas interjöör tugevdavad kliendi sidet brändiga, teeb seda ka lõhn. Õige lõhnaga on võimalik luua kutsuv õhustik, mis muudab külastuse kliendile meeldejäävaks.

Ehkki lõhnaturundus on Ameerikas juba väga laialdaselt kasutusel, on see üha enam populaarsust kogumas ka Euroopas. Lõhnastatud ruum loob positiivseid seoseid ning aitab sealjuures brändi väärtusi tõhusamalt kommunikeerida. Sound & Visioni portfelli kuulub üle 100 erineva lõhna, mille seast leiab iga bränd endale sobivaima. Lõhnasta valitud aroomiga kogu ruum või paigalda see sissepääsude juurde luues seeläbi unustamatu atmosfääri.

Vajad abi ettevõtte pakutava kliendikogemuse kujundamisel? Sound & Vision on abiks nii tehniliste lahendustega ekraanide ja helisüsteemi näol kui ka brändiga sobiva lõhna ning taustamuusika valikul. Lisainfo www.soundandvision.ee.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700