Positiivselt meeldejääv kliendikogemus on üks võtmekohtadest konkurentidest eristumisel ning ettevõtte edu saavutamisel. Seda eriti tänapäeva ühiskonnas, kus inimeste ootused ja ostujõud on suured.
- Videoseinalahendus Vèrenni kaupluses
Digiekraanide, lõhnaturunduse ja taustamuusikaga tegeleva ettevõtte Sound & Visioni turundusjuht Greta Raidma toob välja kolm viisi, kuidas luua kliendikogemust, mis tarbijaid üha enam tagasi kutsuks.
Õigesti valitud taustamuusika
Taustamuusika valik on olulisem, kui arvata oskad.
Niklas Alvarssoni, taustamuusikateenuse Soundtrack Your Brand disainijuhi sõnul on muusikal oluline roll ruumi kujundamisel ning klientidega suhestumisel. Sobiva taustamuusika valikul tuleks lähtuda brändi olemusest, kliendibaasi eripäradest ning soovitud mõjust.
Paku oma külastajatele omanäolist ning brändiga sobituvat muusikat. Konkurentidest eristumiseks hoidu üleliia pophittidest, mida niigi paljudes kauplustes mängitakse. Muusika tempot ning valjusust tasub kohandada vastavalt ajale ning külastajate arvule. Hea taustamuusika edastamisel ei tohiks unustada ka kvaliteetset helisüsteemi, mille valikul on arvesse võetud kõiki ruumi eripärasid.
- Videoseinalahendus Vèrenni kaupluses Foto: erakogu
Pilkupüüdev interjöör
Digiekraanid, videoseinad ja LED ekraanid on interjööri kujunduses ühed suurimad pilgupüüdjad. Hoolikalt läbimõeldud ruumikujundus koos efektsete ekraanidega aitavad luua Su brändi näo ning olemuse. Iga lahendus on erinäoline, kuid olles möödunud aastal üks edukamaid profiekraanilahenduste pakkujaid Baltikumis, aitab Sound & Visioni meeskond ekraanide virvarris paremini orienteeruda ning teha enda vajadustest lähtuvalt sobivaim valik. Lisaks kvaliteetsele pildile soovitame rõhku panna ka atraktiivsele sõnumile, mida ekraanidel edastatakse. Tänu kaasaegsetele tarkvaralahendustele on sisu haldamine kiire ja lihtne, võimaldades kaupluse interjöör värskena hoida ka kõige sagedamini külastavate klientide jaoks.
Brändi olemusega sobiv lõhn
Kas teadsid, et lõhnataju mõjutab meie mälestusi ja emotsioone kuni 100 korda enam kui nägemine, kuulmine või puudutamine? Just nii nagu õige muusika ja maitsekas interjöör tugevdavad kliendi sidet brändiga, teeb seda ka lõhn. Õige lõhnaga on võimalik luua kutsuv õhustik, mis muudab külastuse kliendile meeldejäävaks.
Ehkki lõhnaturundus on Ameerikas juba väga laialdaselt kasutusel, on see üha enam populaarsust kogumas ka Euroopas. Lõhnastatud ruum loob positiivseid seoseid ning aitab sealjuures brändi väärtusi tõhusamalt kommunikeerida. Sound & Visioni portfelli kuulub üle 100 erineva lõhna, mille seast leiab iga bränd endale sobivaima. Lõhnasta valitud aroomiga kogu ruum või paigalda see sissepääsude juurde luues seeläbi unustamatu atmosfääri.
Vajad abi ettevõtte pakutava kliendikogemuse kujundamisel? Sound & Vision on abiks nii tehniliste lahendustega ekraanide ja helisüsteemi näol kui ka brändiga sobiva lõhna ning taustamuusika valikul. Lisainfo
www.soundandvision.ee.
Seotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele