3. aprill 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Pane oma toode erilise trükisega paremini müüma

Reljeefne ja fluorestseeruv kohtlakk sinise lambi valguses ja ülemine ilma
Reva Print on eriefektide trükkimise meister. Nad panevad trükised mullitama, trükivad puidule või prindivad “salajase” teksti, mida näeb ainult spetsiaalse valguse käes. Reva Prindi juhataja Martin Mällo annab nõu, kuidas turundajale efektiga trükised kasuks tulevad.

Erilahendustele spetsialiseerunud pereettevõte teeb eriilmelisi ja piiramatu fantaasiaga kordumatuid trükiseid.” innustab Reva Prindi juhataja Martin Mällo proovima kõiki huvitavaid erilahendusi. trükib nii siidi- kui digitaaltrükis visiitkaardist kleebiseni.

Trüki kasvõi liivapaberile

Silmatorkamise alus on eristuv trükis. “Üks ehitusettevõte lasi trükkida kutsed liivapaberile. Inkassatsioonifirma lasi aga teha trükised, mille tekst oli nähtav vaid rahakontrollimise lambi abil

Reva

Kaubamaja ajakiri Hooaeg sai oma jõulunumbri kuldse glitterlaki efekti just Reva Prindist

Kuidas panna oma toode paremini müüma? lisa kullateri, glitreid või pärlmutterpulbrit – sellised lahendused on Eestis täiesti saadaval.,” ütleb Martin Mällo. “Lisa struktuuri ja mitme eri kõrgusega 3D tekste! Meie huvitavaid eriefekte tahetakse alati puudutada, sest need on lihtsalt nii põnevad. Sama efekti saad sina oma kliendi käest, kuid toote eriefektiga üles vuntsid - jääd silma.””., et kulutatud ressurss ei jääks vedelema ja oleks oma hinda väärt nii turundaja enda kui tarbija silmis.” läbi ja anna oma tootele see lõplik lihv, mis paneb tarbija su toote järele haarama.

Pakend on see, mis müüb. Martin soovitab, et tee tootepakenditele lakiga reljeefne tasapind,

“Paku oma kliendile mingi elamus, ühilda tarbeese efektiga

“Hästi trendikas on luua spetsiaalseid kordumatu disainiga pakendeid jõuludeks või mõneks muuks tähtpäevaks. Šokolaadikarpe või veinisilte, kreemipakendeid või hinnasilte. Samuti võib teha trükised, mis osaliselt matid, osaliselt läikelakiga kaetud

“Ülemaailmsed trendid on, et trükitakse vähem, et säästa loodust. Aga kui juba trükis luuakse, olgu see raamat, pakend või ajakiri, siis tehakse see võimalikult edev ja müüv

Tule Reva Prindist

Loteriivärv ehk ärakraabitav värv

Eriefektide valik:

• matt• läikiv• reljeefne kohtlakk (ehk ainult teatud osa trükisest on lakitud)• lisandiga kohtlakk (glitter, sädelus, pärlmutter, kuldne jne)• lakk, millele saab lisada lõhna• mahakraabitav loteriivärv• pimedas helendav• rahalambiga loetava kohtlakk• ja veel 38 efekti

Värviline glitter

Pole kohta, kuhu Reva Print trükkida ei saa. Teeme:

• disainpaberile• kartongile• raamatukatte materjalidele• plastikule• kartongile• puiduspoonile• oleme teinud ka liivapaberile

PS! Suuremjagu raamatukaantest, menüüdest, visiitkaartidest ja muudest trükistest saavad erilise ilme just meie majast.

Reljeefse mullilakiga Haapsalu salli näide lähivaates

Passwordil osalejad said Reva Prindilt nimme defektse flaieri.

“Kas leidsite flaieril vead üles?” muigab Mällo.

Reva Prindi flaier

• Valge poole peal on kõik perfektne.

• Mustal poolel ülemine I-Foiliga tekst oleks parem kui poleks nii ääres ja nii väikeste detailidega.

• Valge poole kõrge 3D lakk (ruumiline pallidega muster) sattus mustal poolel kohakuti puhta ühtlase (tumesinise) lakipinnaga ja see tekitas lõikamise survel musta poole laki pinnale lohud. (3D lakk  - foiliga kaetuna tekkiv I-Foil efekt), kus on korraga võimalik paigaldada rohkem kui üks eri kõrguse ja mustriga lakipind.

Kõlab võib-olla liiga spetsiifiliselt, aga teadmine tuleb töö tellimisel kasuks, sest vahel lähevad füüsikareeglid meelest.“Seetõttu me trükime kõikidele oma näidistele sisse vead, et saaksite ise neid vältida. Et klient saaks parima töö,” ütleb Reva Print juhataja Martin Mällo.

Näiteks üks klient tahtis valgele paberile lakiga mustri luua. Tulemuseks oli kollane “porine” pind, nägi määrdunud välja. Nüüd on selline meil näidiste seas õpetuseks.“Selle Passwordi flaieri peal on 46-st eriefektist näha uusi ja edevamaid lahendusi

Saame paigaldada samale kujundusele nii lakiefekte kui ka I-foili. Loomulikult saab selle tehnoloogiaga luua ka täiesti tavalist ühe tasapinnalist kohtlakki.” “Meil on digitaalne tootmisliin – saame luua ka 3D lakile ja I-Foili efektile tootenäidise, ei pea kohe tervet partiid tellima. Tellitavad kogused võivad olla väga väikesed.”

Ja mis on turundajatele oluline!

Glitrisegud punane ja holograafiline hõbe mustal ofset kujutisel

Infokild disaineritele ja tootepakendi arendajatele: “Digitaaltrüki asemel soovitame kasutada ofset-trükki, et ei tekiks ääre kõikumist sellise kujunduse puhul, kus äärtesse satuvad tsentraalselt paigutatud detailid. Kui sind huvitavad tehnoloogilised detailid, tule meie koolitusele ja õpi, kuidas efekte kasutades luua täiuslik tootepakend, silt, raamatu või ajakirja kaas jne (registreeri aadressil [email protected]). Teine võimalus koolituste osas on hoida silma peal Antalise paberifirma kodulehel

“Tulge läbi või helistage ja arutame, mida põnevat trükkida võiks,” kutsub Mällo.Uudistada ka meie kodulehte

Reljeefse lakiga hirvenaha mustri näide lähivaates
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700