25. oktoober 2017
Jaga lugu:

Kalendrid 2018: milline kalender oma ettevõttele tellida?

Aasta lõpp on käes ja paljud firmad tellivad oma brändinguga kalendreid. Milline kalender on Sinu ettevõttel? Kas kliendid ja partnerid rõõmustavad seda kingituseks saades? Ja mis veelgi olulisem – kas Sa ise tahad seda kasutada?

Kalendreid on seinast seina – hirmkallitest disainlahendustest kuni igavate ja inetute kujundusteni. Kui plaanid oma ettevõtte kujundusega kalendri tellida, siis ei tasu seda viimasele minutile jätta – kui soovid ilusat ja kvaliteetset teostust, siis on just praegu paras aeg kalendri tellimisele mõelda.

Soovitused parima kalendrilahenduse leidmiseks: Pinterestist – nii Eestis kui väljaspool. – kas vajad lihtsalt abimeest aja planeerimisel või peaks kalender ka Sinu brändi sõnumit kandma? – kas see on näiteks mono-, trio- või lauakalender või hoopis erilahendus? Mõtle läbi, milleks ja kuidas kalendrit kõige enam kasutama hakatakse. – erilahendusega disainkalendrid on iga kingisaaja juures oodatud. See on hea viis lisada interjööri killuke Eesti disaini. Kui erilahendus ja- disain siiski liiga keerulised tunduvad, tee valik lihtsate ja ilusate valmislahenduste vahel. Vaata kalendrinäidiseid siit. rääkis oma kogemusest kalendrite tellimisel: „2017. aasta seinakalendri teostamine jäi meil viimasele hetkele ja sel ajal mõistlikku trükikoda leida on omaette kunst. Joon ajastas oma kampaania õigesti ja me võtsime neilt pakkumise. Lisaks pakkumisele saime teada palju erinevaid nüansse ja meie ideed kujunesid tegelikkuseks. Tulemuseks on meil imeilus kalendaarium, kaunis kalendri ülesehitus ja suurepärane koostööpartner, kelle võtame appi ka 2018. aasta kalendri loomisel.“

1) Kogu ideid

2) Vaata, mis mujal tehtud

Auhinnatud Eesti kalendridisaini näeb näiteks Kuldmuna arhiivis

3) Mõtle läbi oma eesmärgid

4) Vali sobiv lahendus

5) Telli disain

Tallinn Airport GH esindaja Hasan Steinberg

Olemuselt on Tallinn Airport GH tellitud kalender klassikaline TRIO ehk kalender, millel kolm kuud korraga nähtavad. Eriliseks muudab kalendri päisepiltide arv – tavapärase ühe asemel on neid kuus. Kalendri tellijal olid olemas kaunid pildid, mida saab välja rebida ja mis osutusid populaarseks ka siis, kui kalendrikuud juba läbi.Just selliste projektide teostamine on Joone tugevuseks – pakume trükiste valdkonna terviklahendusi – aitame kaasa ideede ja teostuslahenduste väljatöötamisele, trükime, toodame, pakendame ja korraldame logistika. Meie tootmislahendused ja meeskond võimaldavad toota ka käsitööd nõudvaid erilahendusi.

Vaata videost, kuidas valmivad Joones trükised:

. “Pakume terviklahendusi, alustades idee väljatöötamisest ja tootmisest, kuni pakkimise ja logistikani. Kogenud meeskond saab hästi hakkama ka keerulist käsitööd nõudvate erilahenduste teostamisega”.

Joon on Tallinna kesklinnas Kunderi tänaval asuv ettevõte, mida tuntakse eelkõige trükikojana. “Üha enam tellivad kliendid meilt aga erinevaid teenuseid, lisaks trükiteenustele peamiselt pakendeid ja otsepostitust,” kommenteeris Joone müügiosakonna juht Siim Rostin

OÜ Joon alustas tegevust 2005. aastal ja põhineb 100% Eesti kapitalil. Head majandusnäitajad viisid Joone 2016. aastal Äripäeva Gaselli TOPi esimese saja ettevõtte hulka. Joon eristub teistest trükifirmadest, sest pakub lisaks trükitoodetele ka hulgaliselt lisateenuseid, näiteks pakendamist ja otsepostitust tellivad allhanketööna isegi konkurendid.Vaata lähemalt ja küsi kalendrite pakkumist siit

BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com