Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kallis, ma printisin pannkooke!
Ma olen abikaasa, isa, loovjuht ja ka omamoodi tehnoloogiahull. Kõik me prindime kontoris töödokumente välja. Ja tihtipeale teeme pühapäeviti lähedastele pannkooke. Mis oleks, kui prooviks need kaks asja ühendada ja printida pannkooke?
Jalgrattakujuline prinditud pannkook
Meie kontoris on 2 tavaprinterit ja nüüd ka köögilaual pannkoogiprinter. Küsite, miks?
Orangetime korraldas 7. mail Vabaduse väljakul traditsioonilist Euroopa Päeva perepäeva, mille alateemaks oli digitaalne Euroopa. Selle tähtsa päeva tutvustamiseks hankisimegi enesele Eesti esimese pannkoogiprinteri ja trükkisime kõigile esinejatele ja soovijatele päris ehtsaid, maitsvaid ja värskelt lõhnavaid pannkooke.
Mida sellest lühikesest loost järeldada?
Eestlased on maailmas tuntud oma tehnoloogiahulluse poolest, miks mitte siis teha oma elu ja üritused innovaatiliste lahendustega põnevaks ja meeldejäävaks.
Andrus Ansipile prinditi 3D-printeril välja pannkoogist jalgratas Foto: Mardo Männimägi
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.