24. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

7. aprillil seminar: Kuidas tõsta kliendi rahulolu ja ettevõtte käivet?

Columbus Eesti iootab Sind osa võtma 7. aprillil toimuvast CRM hommikuseminarist "Kuidas tõsta kliendi rahulolu ja ettevõtte käivet?".

Hommikuseminar algab kell 9.00 Columbus Eesti kontoris aadressil Veerenni 58a (5korrus) ning lõpeb 12.00. Pakume kohvi ja kerget hommikuampsu. Seminar on tasuta, pane ennast kirja ja tule osalema!

Käsitletavad teemad on seotud Microsoft CRM lahendusega ja hommikuseminari viib läbi Columbuse meeskond: Kristjan Kolde (IT ja tehniliste teenuste juht), Maria Zukova (CRM tiimi juht) ja Aleksander Pauts (CRM konsultant).

Osalema ootame kõiki, kellele ettevõtte klientide haldus, kliendirahulolu ja protsesside efektiivistamine korda lähevad. Hommikuseminar on abiks ettevõtetele, kes on kaalumas CRM kasutuselevõttu või on otsimas selleks uut lahendust.

Mis teemadel räägime:

- Trendidest maailmas ehk kuhu suunas liigub tarbija käitumine ning teisalt klientide ja teenindusprotsesside haldus?

- Mida kujutab endast Microsoft CRM, kes seda võiks kasutada ja mida see võimaldab?

- Klienditeenindusprotsessi haldamise võimalustest CRMis ja millist kasu see võiks ettevõttele anda?

- Miks on kliendirahulolu oluline ja kuidas CRM võiks aidata kliendirahulolu juhtida?

- Puudutame tehnilise teemana seda, mis on erinevate lahenduste plussid ja miinused ehk kas pilve, hübriid või on-premise lahendus?

- Toome Teieni ühe põneva kliendiloo teeninduse juhtimise valdkonnast kasutades Microsoft CRM lahendust. Kogemust jagab MAX 123, kes kasutab CRMi nii klientide kui teenindusprotsessi haldamiseks.

- Võtame aja arutamiseks ja küsimustele vastamiseks.

Osalema on oodatud ettevõtte müügi-, turundus- ja teenindusjuhid. Seminar on kindlasti kasulik ka ettevõtte IT juhtile, arendusjuhile või tegevjuhile.

Registreeri ennast ja oma kolleegi osalema SIIN!

Küsimuste tekkidest võta ühendust: 

Maia Sokk, turundusjuhtMobiil +372 5206525*E-post: [email protected]

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700