Autor: Silja Oja • 24. september 2015

Fotod: Cannes Lions loovusfestivali õhtu KUMUs

Kontuur LB loovjuht Urmas Villmann

Creative Union korraldas 11. septembril KUMUs Cannes Lions loovusfestivali õhtu.

Juba 10. korda kogunesid Creative Unioni liikmed koos oma külalistega selleks, et ammutada endasse juunis Cannes Lions Rahvusvahelisel Loovusfestivalil nähtut, kuuldut ja kogetut. Teist korda oli kokkusaamispaigaks KUMU, mille suurimas auditooriumis pea 250 osalejat kohad leidsid. Oma tavapärases mõnusas kvaliteedis esines Kontuur Leo Burneti loovjuht Urmas Villmann, närvikõdi ja vaheldust pakkusid seekord trikiratturid. 

Cannes Lions 2015 trendid:

Vähem on tihtipeale rohkem. Vähem üleliigset võimaldab sageli esile tuua rohkem seda, mis

on tegelikult tähtis. 2015. aasta Cannes’i reklaamifestivalil leiti, et vähem disaini on rohkemdisaini. Et vähem ebavõrdsust tähendab rohkem empaatiat, mõistmist, sallivust ja kaastunnet – väärtusi, mis panevad inimesi rohkem teistele ja vähem iseendale mõtlema. Veel hinnati  selleaastasel Cannes’i festivalil tehnoloogiat, mis aitab ellu viia ka kõige loovamad ideed. Seega vähem-on-rohkem-mõtteviis siiski alati ei kehti. Inimlaadseid roboteid pole ju kunagi liiga palju.

Vaata sündmuse galeriid:

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700