Marketing Sharks on loonud lihtsa ja tasuta tööriista, millega saab mõõta kodulehe otsingumootori sõbralikkust. Mõõtmistulemused on kohesed ja näitavad, mis on hästi ja mis on halvasti.
- Marketing Sharks IT-juht Tanel Taluri
Otsimootoritele optimeerimine on tänapäeval nii elementaarne, et seda võib pidada kodulehe hügieeniks.
Keskmiselt 500-600 korda aastas muudab Google oma algoritme. Iga muutusega muutuvad ka otsingutulemused. Kui trendidega mitte kaasas käia, võib hästi optimeeritud kodulehekülg mõne aja pärast oma hea nähtavuse otsingutulemustes kaotada.
Seetõttu pakutaksegi teenust (otsingumootoritele optimeerimist), mis aitab püsida pildil. Palju tööd saavad ka turundusmeeskonnad ise ära teha. Näiteks on olemas lihtsamad meetodid, kuidas oluliselt parendada oma kodulehe nähtavust otsingumootoris.
Keskmine Eesti kodulehekülg ei kasuta üldjuhul ka kõige elementaarsemaid võtteid, et lehte paremini esile tõsta. Näiteks kasutatakse valesti kodulehe sisus pealkirju, kodulehe kirjelduse elemente, piltide nimesid jpt.
Kuidas saada aimu, mis on hästi ja mis on halvasti?
Marketing Sharks on loonud lihtsa ja tasuta tööriista, millega saab mõõta kodulehe otsingumootori sõbralikkust. Mõõtmistulemused on kohesed ja näitavad, mis on hästi ja mis on halvasti.
Alusta kodulehe testimisega siit: marketingsharks.ee (vali vasakult --> Tasuta kodulehe test).
Tööriist testib ainult ühte lehte korraga. Alamlehed tuleks testida eraldi.
Juhul, kui vajad abi oma kodulehe hügieeni parandamisel - kirjuta julgesti
[email protected]
Artikli autor on digitaalturundusagentuuri Marketing Sharks IT-juht Tanel Taluri.
Marketing Sharks OÜ
Telefon: +372 6 418 177E-mail:
[email protected]Aadress: Lõõtsa 8, Tallinn
marketingsharks.ee
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.