22 oktoober 2014
Jaga lugu:

Paberi valik = osa ettevõtte sotsiaalse vastutuse põhimõttest

Kas teadsid, et üks arvuti tarbib aasta jooksul rohkem energiat kui kulub ühe inimese poolt tarbitava paberi tootmiseks? See on fakt. Ja neid fakte on veel - paberi kasutamine on palju keskkonnasäästlikum, kui arvata oskad!  AS Antalis kutsub turundusjuhte, reklaamiagentuure ja teisi paberivaliku eest vastutajaid 6. novembril kell 9.00 – 11.00 hommikusöögile restoranis Umami, kus saad teada, kuidas valida loodussäästlik paber oma trükistele, millised on rohelist mõtteviisi väljendavad tunnused trükisel ja kuidas saad Sina neid kasutada.

Vaata videot ja näed, kuidas purunevad müüdid paberikasutuse kahjulikkuse kohta looduskeskkonnale:

https://www.youtube.com/watch?v=zaqO9WTQ-e0

Ehkki paljud propageerivad paberivaba maailma eeliseid, pakub paber vaieldamatult emotsioone ja kogemusi, mida online-meedia ei võimalda. Muidugi on digitaalsetel kanalitel teatavad eelised, näiteks kiirus ja interaktiivsus, aga kõige tõhusamateks osutuvad siiski sellised kampaaniad, mis hõlmavad nii online- kui ka trükimeediat.

Online-meedia on odav – väga soodne on lasta agentuuril valmistada e-reklaam või e-jõulukaart ning saata see laiali kümnetele tuhandetele kontaktidele. Hind ühe e-kirja kohta tuleb palju odavam kui teostada sama asi paberil. Kahjuks mõtleb nii enamik ettevõtteid ning seepärast ongi spämm postkastis ja bänneriküllus netis tarbijale häirivam kui reklaamid, kaardid ja kutsed tavapostkastis. Mitu e-jõulukaarti avad paari kuu pärast Sina?

Jätkuv vajadus paberi järele tõstatab küsimusi paberi valiku ja kasutamise kohta. Kas paberi tootmine on peamine metsade hävitamise põhjus? Kas paberitoodete vastutustundlik valik peaks olema ettevõtte jaoks oluline? Mida peaks kasutaja teadma, kui ta soovib teha loodussäästliku paberivaliku? Milline keskkonnamõju on taaskasutatud kiust paberil võrreldes esmasest kiust toodetud paberiga?

Paberi valik peaks olema osa ettevõtte sotsiaalse vastutuse põhimõtetest. Tuleb hinnata ettevõtte paberikasutust ja vajadusel muuta seda tõhusamaks ja vastutustundlikumaks. Valides säästlikult majandatud metsast pärit puidust või taaskasutatud kiust toodetud paberi, saab ettevõte näidata, et on sotsiaalselt vastutustundlik ja toetab säästva metsanduse arengut. Kahjuks on erinevate keskkonnasertifikaatide, ökomärgiste jm seas keeruline orienteeruda ning õiget otsust langetada. Seepärast kutsumegi Sind koolitusele mis räägib loodussäästlikust paberist.

6. novembril kell 9.00 – 11.00 ootame turundusjuhte, reklaamiagentuure ja teisi paberivaliku eest vastutajaid hommikusöögile restoranis Umami, kus Antalise trükipaberite konsultant Kersti Sülla räägib Sulle:

- kuidas valida loodussäästlik paber oma trükistele 

- millised on rohelist mõtteviisi väljendavad tunnused trükisel

- kuidas saad Sina neid kasutada

Osalemisest anna palun kindlasti teada hiljemalt 3. novembril e-posti aadressil antalis@antalis.ee.

Lisainfo telefonil 5167027, Kersti Sülla.

Kohtumiseni!

www.antalis.ee

 

Autor: Sanna Sasi, Silja Oja

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee