Ta on end ise Londoni moe- ja riideäris üles töötanud ning tema loodud pitspesu, veluurist hommikumantleid, õhulisi pluuse ja sukahoidjaid müüakse 15 riigi butiikides. Selle andeka noore eestlase looming on jalad nõrgaks võtnud Bondi-tüdrukul ja teistelgi Hollywoodi staaridel. Mais räägib Kriss Soonik oma kogemustest Pärnu Turunduskonverentsil.
Selle andeka noore eestlase looming on jalad nõrgaks võtnud Bondi-tüdrukul ja teistelgi Hollywoodi staaridel. Mais räägib Kriss Soonik oma kogemustest Pärnu Turunduskonverentsil.
Räägid Pärnu Turunduskonverentsil pesufirma turundamisest. Millised on põhilised teemad, millele keskendud ja kellele võiks Sinu ettekanne enim huvi pakkuda?
Loodan, et minu lugu inspireerib inimesi nägema laiemat pilti. Uskuma, et õigete inimestega meie ümber on isegi väikse eelarvega võimalik luua rahvusvaheliselt toredaid ja silmatorkavaid asju.
Omanimelise pesufirma loojana oled täna kahes rollis - Sinu vastutada on nii toote loomine ja arendamine kui turundus. Mida selline rollide ühtesulamine reaalsuses tähendab?
Mulle väga meeldib see, et näen meie kollektsioone mitmel eri tasandil. Kui üks kollektsioon jõuab lõppkliendini, siis järgmist kollektsiooni esitleme hulgikliendile ja kolmandat juba disainin. Reaalsuses tähendab see aga seda, et kogu aeg on vaja midagi luua. See vajab korralikku distsipliini ja organiseeritust. Loovus ei tule sellise tempo juures niisama, mis tähendab, et peab oskama ennast lõdvaks lasta, et mõtted jälle lendama hakkaks. Kohtumised inspireerivate inimestega üle maailma aitavad alati.
Oled eelnevalt töötanud Agent Provocateur'is ja Madame V's, kus loome- ja turundustöö on selgemalt eristatud. Millised on suuremas meeskonnas töötamise peamised erinevused võrreldes Sinu tänase argipäevaga ning millised on ühe ja teise töökorralduse eelised?
Ma arvan, et peamine suuremas meeskonnas töötamise eelis on see, et sul on alati keegi, kes teab ümberringi toimuvast sama palju kui sina või loodetavasti ka rohkem. On, kellega asju igapäevaselt arutada. Aga olen endale leidnud mentoreid eri valdkondadest, kellega aeg-ajalt suhtlemine aitab jälle selge suuna kätte. Samas võib see olla ka suurte meeskondade miinuseks – kui on liiga palju arvamusi, siis ei pruugi ka asjad kuhugi jõuda ning jäävad tühistel põhjustel venima.
Hiljaaegu saime uhkusega lugeda, et Sinu disainitud toppi kandis FHMis viimane Bondi-tüdruk Bérénice Marlohe ning meediakajastustest meenub teisigi staare, kes kuuluvad Sinu loomingu austajate sekka. Ilmselt on selliste uudiste taga ikkagi järjepidev ja teadlik turundus- ning PR-töö, mitte juhuslik õnn?
Õnne on selleks kindlasti vaja, aga sellise õnnemomendini viib tõesti ainult järjepidev ja teadlik PR-töö. Pressinäidiseid saadame välja kogu aeg, vähesed neist jõuavad aga ajakirjadesse. Disaineritel on sellest raske aru saada, aga siin tuleb kasuks minu eelmine töökogemus turunduses, kus ma nägin, mis töö iga ajakirja saamise taga on. See tegi mind realistlikumaks ja vähem kärsituks. Kuigi vahel ajab natuke hulluks küll, kui aeglaselt asjad liiguvad.
Kriss tutvustab pitsunelmate tegelikkust 16.-17. maini toimuval Pärnu Turunduskonverentsil. Konverentsi soodusregistreerimine kestab 1. aprillini. Täpsemalt
www.konverentsid.ee
Intervjuu avaldamist toetas Pärnu Konverentsid / OÜ Balti Juhtimiskonverents
Autor: Silja Oja, Reelika Raamat
Seotud lood
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.
Enimloetud
4
Paf keeldus täiendavate kommentaaride andmisest
Hetkel kuum
Paf keeldus täiendavate kommentaaride andmisest
Tagasi Bestmarketing esilehele