Autor: Keit Ausner • 20. juuni 2023

Traditsiooniline meedia vs. digikanalid: kes võidab reklaamimaastikul?

Seekordses "Eetris on turundusuudised" saates selgitame välja, kas traditsiooniliste reklaamikanalite kasutamine on langustrendis või suudavad nad mitte ainult konkureerida digitaalse meediaga, vaid kasvatada ka oma turuosa.
TV3 Grupp Eesti tegevjuht Signe Suur, saatejuht Keit Ausner ja JCDecaux tegevjuht Kristiina Sepp.
Foto: Äripäev

Saatekülalisteks on kaks traditsioonilise meedia esindajat TV3 Grupp Eesti tegevjuht Signe Suur ja JCDecaux' tegevjuht Kristiina Sepp. Analüüsime traditsiooniliste reklaamikanalite arengut ajas ning uusi reklaamivõimalusi, mis on tekkinud uute populaarsete suundade tulekuga. Signe Suur ja Kristiina Sepp jagavad näiteid pindade ja lahenduste kohta, mis on aidanud kaasa traditsioonilise meedia arengule. Lisaks uurime, millised reklaamiviisid on kaotanud populaarsust ning milline on tulevik traditsioonilistele reklaamikanalitele.

Saadet juhib Keit Ausner.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700