Seekordses "Eetris on turundusuudised" saates selgitame välja, kas traditsiooniliste reklaamikanalite kasutamine on langustrendis või suudavad nad mitte ainult konkureerida digitaalse meediaga, vaid kasvatada ka oma turuosa.

- TV3 Grupp Eesti tegevjuht Signe Suur, saatejuht Keit Ausner ja JCDecaux tegevjuht Kristiina Sepp. Foto: Äripäev
Saatekülalisteks on kaks traditsioonilise meedia esindajat TV3 Grupp Eesti tegevjuht Signe Suur ja JCDecaux' tegevjuht Kristiina Sepp. Analüüsime traditsiooniliste reklaamikanalite arengut ajas ning uusi reklaamivõimalusi, mis on tekkinud uute populaarsete suundade tulekuga. Signe Suur ja Kristiina Sepp jagavad näiteid pindade ja lahenduste kohta, mis on aidanud kaasa traditsioonilise meedia arengule. Lisaks uurime, millised reklaamiviisid on kaotanud populaarsust ning milline on tulevik traditsioonilistele reklaamikanalitele.
Saadet juhib Keit Ausner.
Traditsiooniline meedia vs digikanalid: kes võidab reklaamimaastikul?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.