Enefit Greeni IPO turundajad: ootasime ärevalt investor Toomase otsust
Enefit Greeni IPO võitis tänavu Aasta Turundustegu 2021 Grand Prix. Ettevõtte taastuvenergia kommunikatsioonijuht Kadri Korsten muljetas, et IPO kampaania ajal tekitas omajagu ärevust, kas investor Toomas ikka märgib Enefit Greeni aktsiaid.
Kolmapäeva õhtul kuulutati välja Aasta Turundustegu 2021 Grand Prix, mille võitis Enefit Greeni IPO. Fotol on ettevõtte taastuvenergia kommunikatsioonijuht Kadri Korsten.
Foto: Raul Mee
Investor Toomase seisukoht Enefit Green aktsiate esmase pakkumises puhul oli siiski positiivne. Turundustiim tõdes, et vastupidine otsus oleks olnud paras üllatus.
23. märtsil toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, mille õhtusel auhinnapeol Hilton Tallinn Park hotelli Olympic Park Casinos tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2021 auhinnad.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.