• 02.08.21, 10:14

Turundus idufirmas: rööpaid pole, kaart on vilets ja kompassi jaoks pole raha, ent võimalused on piiritud

Iduettevõttes turunduse tegemiseks tuleb kolmes suunas jooksma pista, et siis sealt see üks ja õige suund leida, kuhu tõesti tasub ressurssi panna, sõnas „Ükssarvikute kasvulava“ seekordses saates turundusidu Outfunnel kaasasutaja ja juht Andrus Purde.
Idufirma Klaus turundusjuht Merily Leis ja idufirma Outfunnel kaasasutaja ja juht Andrus Purde.
  • Idufirma Klaus turundusjuht Merily Leis ja idufirma Outfunnel kaasasutaja ja juht Andrus Purde. Foto: Ouftunnel
Kui suurtel firmadel on Andrus Purde sõnul turunduse tegemiseks rööpad ees, tuleb lihtsalt piki rööpaid liikudes kiirust tõsta, siis idufirmadel see nii ei ole.

Seotud lood

Uudised
  • 11.06.21, 10:17
Tippturundaja õppetunnid: ideed ei ole kõige tähtsamad
Outfunneli kaasasutaja ja juht Andrus Purde rääkis Passwordil, mis on olnud tema pikaajalise turunduskogemuse suurimad õppimise kohad ja väljakutsed.
  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele