Poliitikust sai toode ehk Keskerakonna kõmuliste reklaamide saladused
Levila sai valmis saatesarja Edgar Savisaare fenomenist. Eesti persooniturunduse kõige silmapaistvamast saavutusest rääkis hommikuprogrammis Levila juht Daniel Vaarik.
Levila saatesari Edgar Savisaare ikooniks kujundamisest kajastas ka K-kohukese saagat. Seaduse piiril balansseerinud aktsioon jõudis ka kohtusse. Levila värskes saates kuuleb esimest korda, kus asjaosalised tunnistavad, miks see idee tegelikult sündis.
Foto: Indrek Susi
Nii tunnistati sarjas ka mitmeid tõsiasju, mille kohta varem vassiti – nagu näiteks 15 aastat tagasi skandaali tekitanud K-kohuke.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.