Autor: Uku Nurk • 1. august 2019

Kuidas oma sõnumit peoga edastada?

Vahel tasub pressiteate saatmise asemel hoopis sündmus korraldada.
Foto: Wavebreakmedia ltd, Panthermedia
Seekordne saade "Eetris on turundusuudised" aitab selgitada, millal edastada sõnum sündmuse formaadis.

Saatest saab vastuse küsimustele, kas suvepäevad on üritusturundus, kuidas planeerida edukat üritust, millal pöörduda üritusturunduse agentuuri poole, kuidas kujuneb ürituse eelarve ja millal hakata üritust planeerima, milline peaks olema kutse ja mida teha, et üritus jääks meelde?

Saates on külas Eve Peeterson üritusturundusagentuurist Orangetime ja Tanel Lillepalu üritusturundusagentuurist Jolos.

Saatejuht on Uku Nurk.

Kuula saadet siit:

Vaata ka: Sponsorlus- ja üritusturunduse kogemusseminar

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700