• 28.04.23, 10:55

“Urmas, meil kanistreid jagub” ehk huumor reklaamis pole kellegi kulul ilkumiseks

00:00
  • Karl-Eduard Salumäe
“Urmas, meil kanistreid jagub” ehk huumor reklaamis pole kellegi kulul ilkumiseks

Kui reklaamis pakutakse Urmasele kanistreid, et rohkem saaks kütust tankida või Silviale Pakendikeskuse toodete hulgast midagi püsivamat, viidates muusiku suhetele, siis selle eesmärk pole teha kedagi maha ega võtta kindlat hoiakut, rääkis hommikuprogrammis reklaamiagentuuri Tabasco loovjuht Alvar Lonks.

Hommikuprogrammis räägivad aasta turundustiimi auhinna võitnud ettevõtte Pakendikeskus turundusjuht Annika Sillaots ja Alvar Lonks, kuidas suhtutakse turunduses huumoriga tähelepanu võitmisse. Just Tabasco on koos Pakendikeskusega nende teravmeelsete sotsiaalmeediapostituste taga. Postituste, mis pakuvad jätkuvalt kõneainet.

“Kui on midagi päevakajalist toimumas, lihtsalt räägid seal kaasa. See ongi meie eesmärk - pakkuda lahendust läbi huumori,” kinnitab Lonks intervjuus, et nali ei ole pahatahtlik.

Kui palju sünnib ikkagi nalia vaid nalja pärast ja kuidas on aidanud humoorikad sotsiaalmeediapostitused tuua tähelepanu ebaseksikatele toodetele, saab lähemalt kuulata intervjuust. Hommikuprogrammi juhib Karl-Eduard Salumäe.

Fotol Alvar Lonks ja Annika Sillaots. 
Foto: Äripäev.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele