Artistid pingutavad, ürituste korraldajad püüavad kohaneda publiku kiiresti muutunud harjumustega - meelelahutusturg muutub kiiresti, kirjutab Tallinna Lauluväljaku juhataja Urmo Saareoja.
Piiranguid avalike ürituste korraldamisele on taas leevendatud ning nii saab alates 15. juulist väliüritusel osaleda kuni 2000 inimest, siseruumides 1500. Vaatamata järk-järgulisele maksimaalse osalejate arvu suurendamisele tuleb siiski ürituste turul tegutsejatel teha korrektuure ning harjuda publiku muutunud käitumisega.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.