• 21.07.20, 09:12

Senised nipid on meelelahutusmaailmas kasutud

Artistid pingutavad, ürituste korraldajad püüavad kohaneda publiku kiiresti muutunud harjumustega - meelelahutusturg muutub kiiresti, kirjutab Tallinna Lauluväljaku juhataja Urmo Saareoja.
Urmo Saareoja, Tallinna Lauluväljaku juht.
  • Urmo Saareoja, Tallinna Lauluväljaku juht.
  • Foto: Liis Treimann
Piiranguid avalike ürituste korraldamisele on taas leevendatud ning nii saab alates 15. juulist väliüritusel osaleda kuni 2000 inimest, siseruumides 1500. Vaatamata järk-järgulisele maksimaalse osalejate arvu suurendamisele tuleb siiski ürituste turul tegutsejatel teha korrektuure ning harjuda publiku muutunud käitumisega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele