• 21.07.20, 09:12

Senised nipid on meelelahutusmaailmas kasutud

Artistid pingutavad, ürituste korraldajad püüavad kohaneda publiku kiiresti muutunud harjumustega - meelelahutusturg muutub kiiresti, kirjutab Tallinna Lauluväljaku juhataja Urmo Saareoja.
Urmo Saareoja, Tallinna Lauluväljaku juht.
  • Urmo Saareoja, Tallinna Lauluväljaku juht.
  • Foto: Liis Treimann
Piiranguid avalike ürituste korraldamisele on taas leevendatud ning nii saab alates 15. juulist väliüritusel osaleda kuni 2000 inimest, siseruumides 1500. Vaatamata järk-järgulisele maksimaalse osalejate arvu suurendamisele tuleb siiski ürituste turul tegutsejatel teha korrektuure ning harjuda publiku muutunud käitumisega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele