Autor: Urmo Saareoja • 21. juuli 2020
Ainult tellijatele

Senised nipid on meelelahutusmaailmas kasutud

Artistid pingutavad, ürituste korraldajad püüavad kohaneda publiku kiiresti muutunud harjumustega - meelelahutusturg muutub kiiresti, kirjutab Tallinna Lauluväljaku juhataja Urmo Saareoja.

Urmo Saareoja, Tallinna Lauluväljaku juht.
Autor: Liis Treimann

Piiranguid avalike ürituste korraldamisele on taas leevendatud ning nii saab alates 15. juulist väliüritusel osaleda kuni 2000 inimest, siseruumides 1500. Vaatamata järk-järgulisele maksimaalse osalejate arvu suurendamisele tuleb siiski ürituste turul tegutsejatel teha korrektuure ning harjuda publiku muutunud käitumisega.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile võtmega lugudele
  • Ligipääsu edukate kampaaniate case-study’dele
  • Ligipääsu raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele
  • Ligipääsu bestmarketing.ee arhiivile
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700