• 12.09.25, 15:47

Tasuline veebireklaam ELis: kasvav trend, aga riikide vahel suured käärid

2024. aastal kasutas tasulist internetireklaami 32,6% Euroopa Liidu ettevõtetest, selgub Eurostati andmetest.
Tasuline veebireklaam ELis: kasvav trend, aga riikide vahel suured käärid
  • Foto: rawpixel.com
Seejuures puuduvad andmed mitmete riikide kohta, nagu näiteks Eesti, Belgia, Taani, Horvaatia, Itaalia, Luksemburgi, Austria ja Rootsi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele