• 16.06.25, 15:32

TGS Balticist sai TEGOS. Brändiuuendus, mis peegeldab strateegilist ambitsiooni

Advokaadibüroo uue nime taga on selge soov eristuda, tugevdada piiriülest koostööd ja rääkida rahvusvahelist keelt.
TGS Balticist sai TEGOS. Brändiuuendus, mis peegeldab strateegilist ambitsiooni
Alates 16. juunist tegutseb üks Baltikumi juhtivaid äriklientidele suunatud advokaadibüroosid uue nime all - TEGOS. Senise TGS Balticu brändi asemele astuv nimi tähistab mitte lihtsalt visuaalset uuendust, vaid selget strateegilist sammu: muutuda nähtavamaks rahvusvahelisel areenil, rõhutada piiriülest koostööd ja võtta veelgi teadlikumalt sisse roll strateegilise partnerina klientide äriarengus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele