• 16.06.25, 15:32

TGS Balticist sai TEGOS. Brändiuuendus, mis peegeldab strateegilist ambitsiooni

Advokaadibüroo uue nime taga on selge soov eristuda, tugevdada piiriülest koostööd ja rääkida rahvusvahelist keelt.
TGS Balticist sai TEGOS. Brändiuuendus, mis peegeldab strateegilist ambitsiooni
Alates 16. juunist tegutseb üks Baltikumi juhtivaid äriklientidele suunatud advokaadibüroosid uue nime all - TEGOS. Senise TGS Balticu brändi asemele astuv nimi tähistab mitte lihtsalt visuaalset uuendust, vaid selget strateegilist sammu: muutuda nähtavamaks rahvusvahelisel areenil, rõhutada piiriülest koostööd ja võtta veelgi teadlikumalt sisse roll strateegilise partnerina klientide äriarengus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 10:50
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib üks tõde nagu majakas keset tormi – brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele