• 04.04.25, 13:37

Vegan nahahooldusbränd läks munakampaaniaga viraalseks

The Ordinary turundustrikk on pälvinud nii kiitust kui kriitikat – ühed toetavad mõistliku hinnaga tooteid, teised, eriti veganid, on rahulolematud brändi otsusega müüa loomseid tooteid.
Vegan nahahooldusbränd läks munakampaaniaga viraalseks
  • Foto: Deciem / Jerome Clark
Munade ostmisest on saanud ameeriklaste jaoks tõsine probleem, kuna hinnad on viimase aasta jooksul tarneahela häirete, jätkuva linnugripipuhangu ja uute regulatiivsete muudatuste tõttu ajalooliselt kõrgele tõusnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele