• 06.03.25, 09:32

Tõsta nutikalt müüki äsja ilmunud turundusraamatu abil

Allan Dibi menuraamat „Lean-turundus“ on praktiline käsiraamat ettevõtjatele ja turundajatele, kes tahavad tõsta oma müüginumbreid, hoides samal ajal kulud madalad.
Tõsta nutikalt müüki äsja ilmunud turundusraamatu abil
Dib ei paku tühje teooriaid, vaid tõestatud ja toimivaid süsteeme, mis aitavad sul leida õiged kliendid, neid hoida ja lojaalseteks fännideks muuta. Saad ette lihtsa ja struktureeritud raamistiku edukaks turundamiseks, kasvatada ettevõtte tulu ning luua vara, mis on müüdav, kui peaksid kunagi tahtma ettevõttest väljuda. Kõike seda tehakse „Lean-turunduses“ kergesti arusaadaval ja kaasahaaraval moel.
Allan Dib näitab, kuidas teha vähem, aga targemini, et oleks rohkem müügikontakte, suurem kasum ja vähem tarbetut turunduskulu. See on süsteemne ja praktiline ja tööriistakast täis konkreetseid juhiseid, kuidas kliente ligi tõmmata ja hoida ning nende arvu suurendada.
Kui oskad kasutada jõu mitmekordistajaid – tööriistu, varasid ja protsesse –, on turundus lihtne ja võimas. Raamatu eriline väärtus on sellega kaasas olev veebikeskkond, kust leiad vajalikud värsked juhendid, koolitused, tarkvarasoovitused, kogukonna jpm.
Marko Saue
Digiturundusagentuuri GOAL juht
Kas mõni järgmistest stsenaariumidest kõlab tuttavalt?
  • Kulutasid turundus- või brändiagentuurile hiiglaslikke summasid, kuid said vastu ainult tuttuue logo ja ilusa kujunduse. Mõju sinu käibele: nullilähedane.
  • Palkasid veebilehearendaja, kuid projekt võttis rohkem aega, raha ja energiat, kui oleksid eales ette kujutanud, ega aita ikka müügikontakte leida.
  • Mõni konsultant, guru või reklaamikirjutaja soovitas sul teha pealetükkivat, klišeelist või alatut turundust – niisugust, mille üle sa uhkust ei tunne ning mida häbened sõpradele, pereliikmetele või kolleegidele näidata.
  • Palkasid uue turundusjuhi, kuid tema tulemused ei avalda muljet.
  • Raiskasid tohutuid summasid reklaamidele, mis tõid halva kvaliteediga müügikontakte.
Sinu ees on raamat, mis revolutsioneerib turundust! Sul ei pea olema lõputu turunduseelarve või tohutu tiim, et oma äri kasvatada. Sul on vaja lihtsalt lean-turunduse põhimõtteid.
Allan Dib on siin, et neid põhimõtteid sulle tutvustada: õpi kindlaks määrama, mis on kliendi vaatenurgast väärtuslik, ja seda talle tõhusalt ja ressursse raiskamata pakkuma.
Allan Dibi menuraamatu Lean-turundus“ saad soetada SIIT.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele